سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سخنی از سخنان حکمت که مرد مؤمن می شنودـ و به آن عمل کند یا آن را بیاموزد ـ بهتر از عبادت یک سال است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
جهان نیوز
نمی‌گذاریم فضا برای فرزندان خمینی سنگین شود
جمعی از طلبه‌های حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای نسبت به بازداشت طلبه سیرجانی اعتراض کردند. متن این بیانیه به نقل از سایت مطالبه به شرح زیر است:
آقایان! ملاک تعیین شأن روحانیت را برای مردم تبیین کنید
 
دادگاه ویژه روحانیت شیراز قرار است حجت الاسلام جهانشاهی، طلبه سیرجانی را به دلیل آنچه تضعیف شأن روحانیت نامیده محاکمه کند.
عجبا که در حکومت انقلابی ما چنین آشکارا خلاف روح اسلام ناب محمدی اقدام می گردد و حق مظلومان تضعیف می گردد و حق مظلومان ضایع می شود و اکثریت خاموش نظاره گرند. روحانیت چنانچه از نامش پیداست متکفل اتصال مردم به حضرت حق اجل و اعلی، سامان بخش عبودیت آنان است. اگر دین ما مسیحیت منحرف و اسلام فردی مجعول بود پرسش از مسئولیت در قبال امور به ظاهر اجتماعی و دنیایی منتفی به انتفاء موضوع بود، لیک چه کنیم که دین دین قرآن و محمد صلی الله علیه و آله و علی صلواة الله علیه است که به ما آموخته اند  آخرت بدون اصلاح وضع زندگی و برقراری عدالت اساساً امری محال است. اصلاح جوامع بدون این امر محقق نخواهد شد. فلذاست که امر به معروف نیز واجبی در کنار نماز است. در اسلام اصیل تحریف نشده روحانیت حقیقی خصم ظالم و یاور مظلوم است که چنین فردی اگر تابع ولی و فارغ از هوای نفس باشد شایستگی جلوداری مردم را می یابد و الا روحانی مداهنه پیشه ساکت در برابر ظلم شایسته متهم شدن است.(فاتهموهم علی دینکم)
آنانکه به خود اجازه می دهند چندین روز طلبه ای حق طلب را به زندان بیافکنند و او را محاکمه کنند باید در برابر این پرسش مردم مومن و روحانیت متعهد پاسخی شفاف ارائه دهند که مبنای اقدامشان را کدام دین و کدام قرائت از آموزه های اسلامی قرار داده اند. چگونه عدالت طلبی که روحانیت أحق مصادیق برای آن است به جرم بدل شده است؟ آیا هنجارهای جامعه اسلامی به قبل از انقلاب بازگشته است و ما خبر نداریم؟!هیهات!
چگونه نهج البلاغه می خوانید و فریاد العدل حیاه الاحکام مولا را شنیده اید و باز یقه طلبه عدالتخواه را به جای دشمن عدالت می گیرید؟
طلاب انقلابی و عدالتخواه قم در کنار طلاب سراسر کشور منتظر رویت احکامی که احتمالا صادر خواهید کرد و توضیح مبانی و ادله آن خواهند ماند و بدانید که قطعا اجازه نمی دهند فضا برای اقدامات انقلابی فرزندان خمینی سنگین و پرهزینه شود.
ان شاء الله
مجمع اسلام ناب طلاب حوزه علمیه قم


عباسی ::: دوشنبه 87/5/14::: ساعت 8:23 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 0
کل بازدید :31474

>> درباره خودم <<

>>لوگوی وبلاگ من<<
جهان نیوز

>>لوگوی دوستان<<


>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<